Shop Mobile More Submit  Join Login
Bro- my version by Maliemokono Bro- my version by Maliemokono
Soooo....
This is PewDiePie's bro...Only my version C:
I like him C:
and I am proud of this sketchy sketch C:
and, i wrote, Prussia, 'cuz Prussia from APH looks a little like that....Or it just looks a little like APH style O_O'
Add a Comment:
 
:iconzorin101:
Zorin101 Featured By Owner Jan 26, 2015
Awesome but not as awesome as The Awesome Prussia
Kesesesesese
Reply
:icontobipotato:
tobipotato Featured By Owner Jan 3, 2014
This....is...AWESOME!!! //shot by Prussia 
Reply
:iconpupspin:
pupspin Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist Artist
awww... that is adorable. 
Reply
:iconflamekidandironjack:
FlameKidAndIronJack Featured By Owner Oct 5, 2013
Oh lol i though he would say " Hey there sugar/cheesetits " XD
Reply
:iconwolfieandthebros:
wolfieandthebros Featured By Owner Sep 1, 2013  Student Artist
LOL!He looks sho cute wit his hat off!*glomps da bro*Glomp emoticon SHO CUTE!!!
Reply
:icondawnthebarrel:
Dawnthebarrel Featured By Owner Jul 13, 2013
He look so :iconpassoutplz:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
Aw, thank you~ :'3
I know he is c:
Reply
:icondawnthebarrel:
Dawnthebarrel Featured By Owner Aug 15, 2013
He is way too cute >3
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Cute? owo"
every comment here says OMG SO SEXYY LET ME HAVE HIS BABIES or smth xD
I think you're the first one to say cute xD
Reply
:icondawnthebarrel:
Dawnthebarrel Featured By Owner Aug 17, 2013
Welcome^^
Reply
:iconxxmistressmomoxx:
XxMistressMomoxX Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist General Artist
BRO YOU STOLE STEPHY'S LINE XD
Reply
:iconcortony:
cortony Featured By Owner Apr 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL PRUSSIA?!?!?! XDD
Reply
:iconpagesofangels:
PagesofAngels Featured By Owner Feb 10, 2013  Hobbyist Writer
This is actually a very cool design. I like how he has one red eye, it makes him look so threatening. And if he were a APH character...wouldn't his name be Brennenburg? :iconheheplz:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much! :3
AWW~~ x3 I think he looks so nice with that eye :3
Hmmm... A VERY nice question... I don't know, Bronnenburg? :'D
Reply
:iconemraldwolf:
emraldwolf Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist General Artist
Cool~ ^^
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Feb 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you~~ ^w^
Reply
:iconemraldwolf:
emraldwolf Featured By Owner Feb 6, 2013  Hobbyist General Artist
ur welcome~
Reply
:iconlilforgotenghostgirl:
LilForgotenGhostGirl Featured By Owner Feb 3, 2013
He's so cute~♥
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you!! ^w^
Reply
:iconlilforgotenghostgirl:
LilForgotenGhostGirl Featured By Owner Feb 4, 2013
your very welcome :iconsmile-luplz:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Feb 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconanimesmileplz:
Reply
:iconelisavetahungary:
ElisavetaHungary Featured By Owner Jan 5, 2013  Student Artist
Prussia+pewdie=AWESOMENESS!
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
xD
Yeah, that's right! >w<
Reply
:iconkrankhaus123:
Krankhaus123 Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Writer
:iconmegustaplz: Will you draw more? PLEASE??? PLEAAAAAAASE??? TWO ARE NOT ENOUGH! *Worships screen*
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Soon, my darling :iconsoonplz: SOON
xD LOL Okay, don't worry ^3^ I'll TRY to submit 2 more this week, okay? :3
Reply
:iconkrankhaus123:
Krankhaus123 Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist Writer
Oh darling, take your time! I'll wait forever for those beautiful.... bro..... things.... :iconcannotevenplz:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh, darling, you're too kind~~~ :iconawwplz:
I"ll try as fast as I can :iconidontevenplz:
Reply
:iconkrankhaus123:
Krankhaus123 Featured By Owner Oct 24, 2012  Hobbyist Writer
DARLING. DO NOT STRESS YOURSELF. :iconyouarebeautifulplz: YOU ARE FABULOUS, FABULOUS, :iconfabulousplz:, FABULOUS.
Reply
:iconnekothebro:
Nekothebro Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist General Artist
Oh cool! I can't believe I didn't see this
:iconfaceplamplz:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha ^u^ thank you ^u^
I CAN'T BELIEVE I FORGOT HIS SCARS :icondoublefacepalmplz:
Reply
:iconnekothebro:
Nekothebro Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist General Artist
Don't even worry about it, friend.
:iconshaplz:
Reply
:iconsoulluvr:
Soulluvr Featured By Owner Oct 9, 2012  Student Writer
BRO IS SO SEXY
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Oct 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG x3
Thanks xD
Reply
:iconsoulluvr:
Soulluvr Featured By Owner Oct 12, 2012  Student Writer
:iconmegustaplz:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Oct 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconmegusta1plz::iconmegusta2plz::iconmegusta3plz:
:iconmegusta4plz::iconmegusta5plz::iconmegusta6plz:
:iconmegusta7plz::iconmegusta8plz::iconmegusta9plz:
Reply
:iconsoulluvr:
Soulluvr Featured By Owner Oct 12, 2012  Student Writer
Touche
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
I just...I can't
I can't
Explain
Bleeh
Vat is happening?
Reply
:iconpeachedpocky:
PeachedPocky Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL!
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol x3
Reply
:iconkeary:
keary Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist
SOOOOOOOOOOO sexyyyyyy *3* and that ass :iconwooowplz: I think if he's after me, I let him to catch me :heart:
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thaaank yooooou xD
Yep. GOTTA LUV DAT ASS :icondatprussiaplz:
hehe ^u^
Me: Broooo~~~ Someone wants to meet youuu~~ >w<
Bro: Oh, really? :iconrlyplz: LEW ME LOVE YOU *hugs you*
Me: Well, I have to go~! Have fun~~~ :iconheheplz:
You: Emmm... O//_//O" Bro?
Bro: yes~?? ^u^ *still hugging you*
Me: can you let me go...I..I am kinda embarassed O///////O"
Bro: NEJ :iconamnesiaplz:
You: O-okay... O A O"!! :iconscaredplz:
Reply
:iconpastaaalover:
PastaaaLover Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
He's... hawt! O_o THE BRO CAN'T BE SEXY!! I MEAN HE'S THE BRO!
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you~ ^u^
and, c'mon, bro has to have a time to shine~~~ xD
Reply
:iconpastaaalover:
PastaaaLover Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lol yes!
Reply
:iconsaori36:
saori36 Featured By Owner Aug 6, 2012   General Artist
awwww~ i luuuuvs de bro!!! :D (especially like this~)
Reply
:iconmaliemokono:
Maliemokono Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe~~ ^u^
Very glad, thank you ;3
Reply
:iconsaori36:
saori36 Featured By Owner Aug 7, 2012   General Artist
Indeedy :D *BROFIST*
Reply
:iconchuikamashi:
ChuiKamashi Featured By Owner Aug 6, 2012
Everyone makes the Bro attractive........I'm okay with this.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 8, 2012
Image Size
1.0 MB
Resolution
800×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,218 (2 today)
Favourites
604 (who?)
Comments
245
Downloads
34

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution 3.0 License.
×